Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за листопад 2020 року


Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за листопад 2020 року
📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2020 року.
👉 Загалом за листопад 2020 року оцінили роботу ЦНАП
м. Запоріжжя 677 відвідувачів, що складає 14,74 % від загальної кількості прийнятих документів за місяць 4591.
👉 Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 669 відвідувачів, що становить 98,8 %, негативно – 8 відвідувачів, що становить 1,2%.
👉 Оцінювання здійснюється за допомогою талону електронної черги, який відвідувачі залишають в скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» при виході з приміщення ЦНАП.
Висловлюємо подяку усім не байдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи. 🤗
Ми працюємо для Вас!