27 квітня 2016 року рішенням Запорізької міської ради було створено Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради на який покладено функції робочого органу з організації забезпечення надання адміністративних послуг та діяльності Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя. Адміністративні послуги у м. Запоріжжі надаються через відділи з надання адміністративних послуг департаменту, які розташовані у територіальних філіях ЦНАП м. Запоріжжя.

Основні принципи роботи:
  • Орієнтація на суб'єкта звернення
  • Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур
  • Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг
  • Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень
  • Оперативність у вирішенні питань
  • Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення

  • Основними завданнями є:
  • 1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень
  • 2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання
  • 3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг
  • 4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання
  • 5. Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг
  • 6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг
  • 7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень