27 квітня 2016 року рішенням Запорізької міської ради було створено Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради на який покладено функції робочого органу з організації забезпечення надання адміністративних послуг та діяльності Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя. Адміністративні послуги у м. Запоріжжі надаються через відділи з надання адміністративних послуг департаменту, які розташовані у територіальних підрозділах ЦНАП м. Запоріжжя.
Основні принципи роботи:
- Орієнтація на суб'єкта звернення
- Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур
- Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг
- Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень
- Оперативність у вирішенні питань
- Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення
Основними завданнями є:
- Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень
- Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання
- Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг
- Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання
- Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг
- Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг
- Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень
