Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за травень 2021 року


📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за травень 2021 року.

👉 Загалом за травень 2021 року оцінили роботу ЦНАП м. Запоріжжя 960 відвідувачів, що складає 20,57 % від загальної кількості прийнятих документів за місяць 4667.

👉 Усі відвідувачі, які брали участь в оцінюванні, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг.

👉 Оцінювання здійснюється за допомогою талону електронної черги, який відвідувачі залишають в скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» при виході з приміщення ЦНАП.

Висловлюємо подяку усім не байдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи.

Ми працюємо для Вас! 🤗