До уваги громадян, які звертались до департаменту адміністративних послуг Запорізької міської ради засобами електронної пошти з 01.06.2024 до 13:30 02.06.2024!


📢 УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

До уваги громадян, які звертались до департаменту адміністративних послуг Запорізької міської ради 📧 засобами електронної пошти ⏰ з 01.06.2024 до 13:30 02.06.2024! Через проблеми в наданні послуг інтернет-провайдером, який забезпечує роботу сервера електронної пошти та на роботу якого департамент не може повпливати, листи не були доставлені адресату. Якщо вами було надіслано лист і ви не отримали автоматичну відповідь про прийняття такого листа, будь ласка, продублюйте його. Усі листи, надіслані після 13:30 02.06.2024 будуть розглянуті у робочий час згідно з графіком роботи департаменту.

❗️ Слід також зазначити, що з 01.06.2024 до 17:00 05.06.2024 здійснюється прийом заяв на компенсацію за прихисток внутрішньо переміщених осіб. Власники житла або уповноважені особи, зверніть особливу увагу, якщо ви надсилали свої листи у період тимчасових збоїв у роботі поштового сервісу, продублюйте свої листи.

Дякуємо за порозуміння.