Опис послуги

Код
05-06
Назва
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
Строк надання
1 день (календарний)
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Вознесенівський (Центральний) Центр надання адміністративних послуг м. Запоріжжя:

69005, м. Запоріжжя, б-р Центральний, 27.


Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Дніпровському району:

Тимчасово прийом здійснюється у приміщенні територіального підрозділу Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Хортицькому району.


Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Заводському району:

69067, м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича (Лізи Чайкіної), буд. 56.


Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Комунарському району:

69104, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 32.


Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Олександрівському району:

Тимчасово прийом здійснюється у приміщенні Вознесенівського (Центрального) Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя.


Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Хортицькому району:

69097, м. Запоріжжя, просп. Інженера Преображенського, 1.


Територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя по Шевченківському району:

69068, м. Запоріжжя, просп. Моторобудівників, 34.

Необхідні документи

Для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна подаються:

заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор, уповноважена особа встановлює особу заявника)

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подачі документів на державну реєстрацію уповноваженою на те особою встановлюється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, нотаріально посвідчена довіреність або відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи.

Заява про проведення реєстраційних дій не приймається в разі:

1) відсутності документа, що підтверджує оплату адміністративних послуг, або внесення відповідної плати не в повному обсязі;

2) невстановлення особи заявника чи обсягу його повноважень на подання відповідної заяви;

3) відсутності в Державному земельному кадастрі відомостей про земельну ділянку (у разі державної реєстрації прав на земельну ділянку).

Дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей.