Відстрочка ✅
Підсумки першого дня прийому заяв на відстрочку ЦНАП м. Запоріжжя та його територіальними підрозділами.
Ми прийняли 198 заявників ☝️.
Сформували 198 заяв, відсканували та додали понад 1000 документів, видали описи та направили через Портал «Дія» заяви для розгляду до ТЦК та СП.
Основні висновки та спостереження за результатами прийому документів ЦНАПами ⤵️
🟢 По документах:
✅ при собі неохідно мати паспорт, РНОКПП, військово-обліковий документ;
✅ ❗️електронна пошта ОБОВʼЯЗКОВА;
✅ паперова заява на відстрочку не потрібна. Її заповнює в електронній формі адміністратор ЦНАП;
✅ треба знати свою підставу для відстрочки, оскільки у адміністратора ЦНАП підтягується перелік документів, який необхідно прийняти;
✅ адміністратори приймають оригінали документів;
✅ ❗️окрім передбачених законодавством документів, можливо додавати й інші документи, які ви вважаєте важливими та додавання яких є об'єктивною необхідністю.
‼️ НАГАДУЄМО, що документи подаються через ЦНАП, проте розглядають їх комісії ТЦК та СП, де ви перебуваєте на обліку.
✅ Результат візиту до ЦНАП - опис вхідного пакету документів, що подавались.
Звертаємо увагу, що ми приймаємо за попереднім записом та за живою чергою!
Також нагадуємо, що в нашому переліку ☝️500+ послуг 🤗.
‼️ ЦНАП не розглядає документи, надіслані поштовими відправленнями та не приймає уповноважених осіб за довіреністю!