Як працює «Електронна черга» у ЦНАПах і чому відмовлятися від неї – недоцільно, – пояснив заступник міського голови Андрій Пʼятницький під час брифінгу.
У Запоріжжі, як і в інших містах України, зросла кількість звернень щодо реєстрації прав на нерухоме майно. Через підвищене навантаження іноді утворюються черги, навіть попри використання системи «Електронна черга».
💬 Андрій Пʼятницький зазначив, що у ЦНАПах Запоріжжя надають 496 адміністративних послуг у співпраці з близько 50 суб’єктами надання адміністративних послуг.
📅 Система «Електронна черга» дозволяє записатися на прийом у зручний день і час, планувати свій день і не чекати годинами в приміщенні ЦНАПу.
Вона також мінімізує будь-які ризики зловживань:
✅ запис здійснюється під постійним відеонаглядом;
✅ особа проходить верифікацію через BankID, електронну пошту та мобільний номер;
✅ перевіряються дані замовника або уповноваженої особи.
🔍 Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради постійно здійснює моніторинг електронної черги з метою можливого повернення до системи електронної черги скасованих талонів, якщо заявник скасував свій візит до ЦНАП. Відповідні заходи провадяться з метою надати змогу іншим відвідувачам потрапити на прийом до адміністратора ЦНАП.
Також до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно підключено реєстраторів релокованих громад, тож запоріжці можуть звертатися не лише до ЦНАПів, а й до інших суб’єктів державної реєстрації.
🤝 Крім того, Запорізька міська рада звернулася до нотаріальної спільноти м. Запоріжжя, які теж мають функцію реєстратора з прав власності на нерухоме майно, з проханням долучитися до задоволення потреб мешканців міста у прийнятті документів та реєстрації прав на житло відповідно до законодавства.
Продовжуємо вдосконалювати сервіси, щоб зробити отримання адміністративних послуг максимально зручним для запоріжців.
🎥 Відео брифінгу — за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OIAY2fj_A_0