Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за жовтень 2021 року


📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за жовтень 2021 року.
Відвідувачі філій ЦНАП м. Запоріжжя оцінюють роботу Центру зручними для себе способами:
✅ залишають відгуки в книзі відгуків і пропозицій;
✅ заповнюють офлайн або онлайн Анкету оцінювання якості надання адміністративних послуг у філіях ЦНАП м. Запоріжжя;
✅ залишають відгуки на сторінках філій «Google»
✅ залишають у скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» талон електронної черги.
🔹 Загалом за жовтень 2021 року у філіях ЦНАП м. Запоріжжя було прийнято 6231 документ.
🔹 В книзі відгуків та пропозицій було залишено 10 відгуків, з яких три негативних, а на "Google my business" – 18 позитивних відгуків та 4 негативних.
🔹 Анкету онлайн заповнили 138 суб’єктів, з яких 3 залишили негативний відгук, Анкету офлайн заповнили 86 відвідувачів, залишивши тільки позитивні відгуки.
🔹 Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 523 відвідувача, які залишили талон електронної черги в скриньці зі смайликом «задоволений», жоден відвідувач не залишив талон електронної черги в скриньці зі смайликом «не задоволений».
🔹 Висловлюємо подяку усім не байдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні та висловили свої побажання, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи. 👩‍💼
ЦНАП м. Запоріжжя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг.
Дякуємо відвідувачам за висловлену думку. 🤗