Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за серпень 2021 року


📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2021 року.
Відвідувачі філій ЦНАП м. Запоріжжя оцінюють роботу Центру зручними для себе способами:
✅ залишають відгуки у книзі відгуків і пропозицій;
✅ заповнюють офлайн або онлайн Анкету оцінювання якості надання адміністративних послуг у філіях ЦНАП м. Запоріжжя;
✅ залишають відгуки на сторінках філій у "Google";
✅ залишають у скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» талон електронної черги.
🔹 Загалом за серпень 2021 року у філіях ЦНАП м. Запоріжжя було прийнято 5325 документів.
🔹 Анкету онлайн заповнили 44 суб’єкта, з яких 3 залишили негативний відгук, Анкету офлайн заповнили 73 відвідувача, залишивши позитивні відгуки.
🔹 В книзі відгуків та пропозицій було залишено 6 відгуків, з яких 4 позитивних. На googlemybusiness – 5 позитивних та один негативний відгук.
🔹 В книзі відгуків та пропозицій було залишено 3 позитивних відгука, а на googlemybusiness - 5 позитивних відгуків.
🔹 Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 1004 відвідувача, які залишили талон електронної черги в скриньці зі смайликом «задоволений», 1 відвідувач залишив талон в скриньці зі смайликом «не задоволений».
Висловлюємо подяку усім небайдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні та висловили свої побажання, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи. 👩‍💼
ЦНАП м. Запоріжжя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг.
Дякуємо відвідувачам за висловлену думку. 🤗