📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2021 року.
Відвідувачі філій ЦНАП м. Запоріжжя оцінюють роботу Центру зручними для себе способами:
✅ залишають відгуки у книзі відгуків і пропозицій;
✅ заповнюють офлайн або онлайн Анкету оцінювання якості надання адміністративних послуг у філіях ЦНАП м. Запоріжжя;
✅ залишають відгуки на сторінках філій у "Google";
✅ залишають у скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» талон електронної черги.
🔹 Загалом за червень 2021 року у філіях ЦНАП м. Запоріжжя було прийнято 4806 документів.
🔹 Заповнили Анкету онлайн 88 суб’єктів, офлайн- 227 відвідувачів, з яких 310 - позитивних відгуків, та лише 5 - негативних.
🔹 Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 1066 відвідувачів залишивши талон електронної черги в скриньці зі смайликом «задоволений».
🔹 В книзі відгуків та пропозицій було залишено 3 позитивних відгука, а на googlemybusiness - 5 позитивних відгуків.
Висловлюємо подяку усім небайдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні та висловили свої побажання, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи. 👩💼
ЦНАП м. Запоріжжя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг.
Дякуємо відвідувачам за висловлену думку. 🤗