Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за червень 2021 року


📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2021 року.

Відвідувачі філій ЦНАП м. Запоріжжя оцінюють роботу Центру зручними для себе способами:
✅ залишають відгуки у книзі відгуків і пропозицій;
✅ заповнюють офлайн або онлайн Анкету оцінювання якості надання адміністративних послуг у філіях ЦНАП м. Запоріжжя;
✅ залишають відгуки на сторінках філій у "Google";
✅ залишають у скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» талон електронної черги.

🔹 Загалом за червень 2021 року у філіях ЦНАП м. Запоріжжя було прийнято 4806 документів.

🔹 Заповнили Анкету онлайн 88 суб’єктів, офлайн- 227 відвідувачів, з яких 310 - позитивних відгуків, та лише 5 - негативних.

🔹 Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 1066 відвідувачів залишивши талон електронної черги в скриньці зі смайликом «задоволений».

🔹 В книзі відгуків та пропозицій було залишено 3 позитивних відгука, а на googlemybusiness - 5 позитивних відгуків.

Висловлюємо подяку усім небайдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні та висловили свої побажання, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи. 👩‍💼

ЦНАП м. Запоріжжя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг.

Дякуємо відвідувачам за висловлену думку. 🤗