Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за грудень 2020 року


Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі за грудень 2020 року
📄 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2020 року.
👉 Загалом за грудень 2020 року оцінили роботу ЦНАП
м. Запоріжжя 1022 відвідувачів, що складає 20,93 % від загальної кількості прийнятих документів за місяць 4882.
👉 Усі відвідувачі, які брали участь в оцінюванні, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг.
👉 Оцінювання здійснюється за допомогою талону електронної черги, який відвідувачі залишають в скриньках з відповідними смайликами «задоволений» або «не задоволений» при виході з приміщення ЦНАП.
Висловлюємо подяку усім не байдужим відвідувачам, які прийняли участь в оцінюванні, оскільки ваша думка є важливим показником нашої роботи.
Ми працюємо для Вас!  🤗