Змінюється назва вулиці: чи потрібно переоформлювати документи?


☝️ Якщо відбулося перейменування назв вулиць, міст, селищ, зміна поштових індексів не потрібно бігти та міняти документи на нерухомість чи реєстрацію у паспорті. Зміни вносяться поступово – під час здійснення операцій (продаж, застава) з вашим майном. Перереєстрація місця проживання може відбуватися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища, тобто коли виникає потреба.

Про зміну назви вулиці повідомляються всі державні органи, соціальні служби, тому вони мають приймати документи як із новими назвами в адресах, так і зі старими. Усі реєстри мають бути приведені у відповідності до нових назв, тож зміна вулиці не є підставою для відмови в отриманні субсидії або іншої адресної допомоги і громадянам не варто турбуватися.

🔎 Більш детальні роз’яснення за посиланням: 🔗 https://bit.ly/3sERhY7

🔖 https://bit.ly/3ldL1lY